tirsdag 18. november 2008

WOW=P



Jiiiiha=P




Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe, og det er fordi at siden hadde klikka og jeg fikk ikke lagt inn sist gang jeg prøvde å skrive=P Oog det at har valgt å bruke tiden på andre ting istedenfor..<3>Men ihvertfall, så er jeg ferdig med 3-ukers praksis i barnehage, noe som var utrolig trist! Jeg sluttet klokka 3, mn klarte ikke å gå før halv fire fordi det var så trist å gå fra unga..
De minste 2 som jeg fikk best kontakt med stod å gråt når jeg åpnet døra og gikk ut, så jeg snudde ganske mange ganger før jeg klarte å komme meg helt ut=P
Jeg fikk en julekalender som jeg og Stian spiste opp mens jeg spilte WOW, og en julemarsipanpose som jeg delte ut i barnehagen på personalrommet. Jeg fikk også ett nydelig kort fra avdelingen jeg jobber på som betydde veldig mye. Det skl henges på veggen hjemme!



En dag så leste jeg i avisen og kom over en dødsannonse om en dame, som jeg gjenkjente navnet på, og kom på at hun bodde på avdelingen der jeg jobber på sykehjemmet. Det var trist, mn bra at jeg ikke har fått så veldig god kontakt med henne for da hadde jeg nok reagert mer enn jeg gjorde når jeg leste avisen. Så når jeg kom på jobb en ca en uke etterpå så hadde det flyttet inn en ny dame, noe som var litt sjokk for meg. Men jeg har jo lært meg at jeg ikke skl knytte for sterke bånd med de som bor på hjemmet fordi de er der på en såkalt siste hvile, og ingen veit hvor lang tid det kan ta før de blir borte.


Men uansett, så må jeg bare få meddele at jeg elsker kjæresten min uuuutrolig høyt!!! Og at han er det beste som har skjedd meg på flere måneder, hadde nok ikke klart meg uten han. Eller jeg hadde vel klart meg mn det hadde sikkert ikke gått så veldig bra=P<3<3<3<3<3<3



Men jeg skal fortsette å skrive litt mer jevnlig hvis jeg klarer nå som jeg har fått dilla på WOW. Sinnsykt flaut bare så det er sagt, jeg har nemlig alltid mobba de som har sitti å nerda med det spillet og nå sitter jeg der sjæl..=/ Men det er gøy=P


Takk for meg<3




Ingen kommentarer: