lørdag 8. november 2008

Hmmm...RIP Hælga(!)



THE Day!






I dag er den dagen der alle kjærester/venner/ pingler stikker langt av gårde, og nei jeg har utrolig nok ikke mensen lenger, det er bare det at jeg har en fin blanding av Depresjoner og PMS i dag, ihvertfall er det sånn det føles.



Jeg snæpper for ingenting, absolutt INGENTING(!) og har mishandla kjæresten min i hele dag, og han skjønte jo ikke en dritt stakkars..
Det er ikke så veldig gøy å være meg eller å være de som er rundt meg a dag.



Og i går var dagen før denne dagen, det vil si at det startet allerede i går, rett før jeg og kjæresten min Stian + noen dotter vi kjenner skulle gå på premieren av den nye James Bond filmen; Quantum of Solace. Jeg ble lett irritert og alt som skjedde var enten teit eller latterlig og jeg var frekk mot alle jeg møtte omtrent, altså Linda på krigsstien, og jeg pleier ikke å være slem blant folk altså, ihvertfall ikke med meningen med frekke kommentarer på rekke og rad! Egentlig.. mn i går.. ja i går var i går..



Og videre til filmen som jeg hadde skyhøye forventninger til; den viste seg å være akkurat slik de beskrev den i RB her en dag, en blanding av Jason Bourne triologien og en annen type film jeg ikke husker hvem var..=P Det var hvertfall helt riktig..




Hadde det ikke vært for Olga Korylenko som er denne filmens bond-girl, som er utrolig fin, så hadde filmen vært en 3'er fra min side, kanskje med en liten + på da=P mn med henne så endte jeg opp med en 4'er. Så henne første gang i Hitman som er en utrolig kul film btw;)
Bond har lixom mistet den elegante måten å være på, og blitt mer action-hero stuffish=P
Sånn, da veit de som har lest så langt det å=) Bond filmen er verdt å se men har blitt mer vanlig og litt dårligere enn de eldre, mer classy filmene.

Og siden jeg egentlig er barnevakt for brødra mine, - han minste som er lagt for en liten stund siden så får jeg gå opp å se på tv med han for å gjøre "jobben" min=P
Takk for i dag og i går=P <3


Ingen kommentarer: