søndag 9. november 2008

Farsdag;)




Sushi og "Another way to die"=)





Hei igjen=)
Ehm, i dag klokken 10.34 skjønte jeg at det var noe jeg hadde glemt, altså farsdagen som mamma og pappa har begynt å feire i de seinere åra=)
Oppmerksomhetsbehov? Jepp!
Men hvertfall, så smart som jeg er, brukte jeg ett Liverpool-kort som jeg eeegentlig kjøpte til bursdagen hans... Eneste minusen var at det stod gratulerer med dagen i det, mn mn.. En kan jo ikke være helt perfekt heller. Det viktigste er vel at den som får det blir fornøyd eller?=P Og der missa jeg hvertfall ikke, dere veit, Liverpool-fans vettu..*rister på hue og gliser*




Etter Farsdag-stresset dro jeg til kjæresten min og slappa av noen timer før jeg skulle til Sakura Sushi-restaurant i Lillestrøm og spise middag=)
Det var godt, ikke tro jeg er helt japse ellerno nå for jeg liker bare 1 type sushi som heter Makki=P noe innvikla greier som utrolig nok smaker ganske godt=)
Og det var bare litt til forrett, spiste kyllingspyd og pommes frites etter det lixom!


Deet var digg det, med extra stor D!
Mn anyways=P når vi var ferdige der, så dro jeg rett hjem til kjæresten min, der jeg er nå og koser meg værre=)

Btw, jeg har fått heeelt dilla på den nye Bond sangen med Jack White og Alicia Keys!! Another way to die!<3 jack="P" out=")">





Ingen kommentarer: