torsdag 6. november 2008

Kald Torsdag=(

Brrr!

Lillebror i snøen vinteren 05.
Sånn føler jeg meg i dag og thats it ass!..
Det er kaldt, unga har klatra på meg og mørbanka meg i hele dag, så jeg er egentlig ganske sliten.
Ettersom jeg har blitt banket opp av 0-3åringer bør jeg fortelle at jeg er i en 3ukers praksis i Østersund barnehage her i Fetsund. Og selv om jeg høres ganske negativ ut ovenfor så har jeg hatt utrolig mange koselige stunder, og jeg gruer meg til å dra fra barna og personalet..=( Jeg er i slutten av den andre uka nå og tiden går fort.
Har blant annet fått meg nytt kallenavn, nemlig Ti-nna! eller Titta som var det aller første.

Og selv om jeg har kost meg utrolig mye så føler jeg lixom at nå er det greit å begynne med skole igjen, da har jeg hvertfall muligheten til å slippe unna litt bæsjebleier og kalde fingre uten votter=)
Det er som regel masse klaging i skolealder, men vi lærer det tydelighvis allerede i barnehagen har jeg funnet ut, de er faen ikke seine om å si fra azz! Men allikevel, selv om jeg kommer hjem med snørr i håret og møkkete klær fra topp til tå så syns jeg det er koselig å ha en større mening med dagen på en måte. Jeg føler meg mindre egoistisk når jeg jobber der, fordi der har jeg ansvaret for flere andre liv, at de får rein bleie når de skl, mat når de skl og alt annet. Det er godt å passe på noen andre enn seg selv=)


Takk for i dag<3
06.Nov.08






Ingen kommentarer: