tirsdag 25. november 2008

hmm?


Savner sommer'n=(




Jeg sa jo at jeg skulle skrive så ofte som jeg kunne, mn det gikk til hælvete fordi jeg har som sagt begynt å spille WOW... Utrolig flaut mn sånn er det bare..=/

Så nå har jeg vel baare spilt ca23 timer siden forrige fredag.. altså ikke fredagen som var, mn den før der igjen=P

Jeg som alltid har mobba dritten ut av sånne "geeks" som har nerda seg vei gjennom det spillet, helt til jeg fant ut at det faktisk var ganske gøy=)


Men anyways, i morgen så har jeg og Stian altså 2måneders dag! Kjempekoselig, er utrolig at han har holdt ut hittil sier jeg bare ass=P Han er supergrom<3<3<3

Og i dag for under en halvtime siden bestemte vi oss for å feire den i dag!=O Jeg som ikke har rukket å kjøpt gave engang!=/ Eneste jeg kan tenke på er vel en massasje da..=P Jeg drar nemlig rett til Stian så jeg rekker jo ikke å lage kake ellerno heller..=( mn mn, en får bruke det en har;)




Men nå orker jeg ikke å skrive mer i dag, så tudeluu<3

Ingen kommentarer: